Construcții

Agricole

Lemn & Mobilier

Termopane & Sticlă

Ambalare & Reciclare

Industria prelucrătoare & grea

Stivuire & Depozitare

Confecții & Pielărie

Plastic & Cauciuc

Tipografie, Hârtie, Carton

Industria Alimentară

Aer - Apă

Întreținere, Curățenie

Auto

Anunturi-Utilaje.RO VS. Facebook

De ce Facebook nu trebuie să fie singura opțiune de a-ți posta anunțurile tale.

Utilizare site, funcționalități
26. Feb 2024
173 vizualizări
Anunturi-Utilaje.RO VS. Facebook

Știm ca este tentant să îți pui anunțul sub forma unei postari pe Facebook. NU e rău, ba chiar foarte bine. Însă îți vom da mai jos câteva argumente care să te convingă că NU totul este Facebook. Anunturi-Utilaje.RO poate fi o variantă la fel de (dacă nu chiar mai) bună:
Așadar facem mai jos o mică comparație a avantajelor și dezavantajelor:


FACEBOOK | DEZavantaje:
1. NU toată lumea are cont pe Facebook. Deci o parte din potențialii cumpărători nu vor ști ce ai la vânzare.
2. Chiar și cei care au cont de Facebook, unii dintre ei accesează această platformă de socializare destul de rar (să zicem o dată la 2-3-4 săptămâni) și sunt șanse ca să vadă anunțul tău foarte mici, poate chiar deloc :)
3. Pe Facebook, în special pe grupurile dedicate, orice postare nouă se afișează înaintea celor vechi; dacă într-o zi apar 30 postări noi, atunci anunțul tău postat dimineață este deja mult în josul paginii seara, de obicei utilizatorii nu se duc atat de mult in jos cu "scroll" :(
4. Pe Facebook sunt șanse destul de mari să apară "păreriști" care nu se pot abține să nu comenteze ceva la anunțul tău, uneori pot fi răutăcioși și te deranjează acest lucru, pentru că tu știi că ceea ce vinzi este ok și merită prețul solicitat.
5. Facebook îți mai servește și lucruri care au scopul de a ține utilizatorul captiv și asta duce la distragerea atenției, clientul tău care caută un produs sau serviciu ca al tău poate da cu ochii de alte năzbâtii pe acolo și uită repede ce căuta :( 
6. Unele grupuri unde ai putea să îți postezi anunțurile sunt mai restrictive deci ai nevoie de aprobarea proprietarului pentru a posta pe acele grupuri; iar dacă unele grupuri sunt deținute de concurență... nu prea ai voie să postezi acolo :)
7. Pe Facebook te manifești ca și vânzător însă mereu se vor găsi unii care să îți vândă ție ceva (ex. creare site / optimizare SEO / servicii de transport / înregistrare mărci / cursuri de business sau dezvoltare personală, și tot așa mai departe) și te cam deranjează treaba asta. Tu ești interesat să vinzi, nu să cumperi, corect ?

FACEBOOK | Avantaje:
1. Facebook are o arie de acoperire foarte mare, deci te poți adresa unui număr mai mare de potențiali clienți.
2. Nu te costă nimic să pui o postare/anunț.
3. Te poți înscrie în oricâte grupuri dorești și îți poți posta acolo anunțurile


ANUNTURI-UTILAJE.RO | DEZavantaje:
1. Acoperirea. Poate că anunțuri-utilaje.ro nu are așa o mare popularitate precum Facebook însă va avea cu timpul, noi lucrăm intens la promovarea acestuia și la creșterea popularității astfel ca în curând să devină prima opțiune a celor ce au de vânzare sau caută să cumpere utilaje dar și accesorii ale acestora, precum și servicii și consumabile.
2. Unele servicii (opțiunile de promovare tip "Afișare Premium", "Evidențiat" sau "Re-publicare automată" sunt contra-cost. IMPORTANT de reținut: de fapt poate fi gratuit, vezi mai jos în secțiunea de Avantaje) 

ANUNTURI-UTILAJE.RO | Avantaje:
Avantaje:
1. Un anunț pe un site specializat, dedicat utilajelor, este mai bine văzut/cântărește mai mult în ochii clienților, decât o postare pe Facebook care este afișată alături alte și alte bazaconii...
2. Nu mai ai bătaie de cap cu re-publicarea anunțurilor ! Poți alege opțiunea de promovare prin re-publicare AUTOMATĂ și platforma noastră îți va re-publica anunțul/anunțurile la intervalul de timp ales de tine, astfel încât să apara ca recent publicate. În loc să intri zilnic pe FB și să pui același anunț, zi de zi, nu mai bine îl re-publici ?
3. Dacă ești înscris pe 15 grupuri de Facebook, îți va fi cam dificil sa intri pe fiecare și să postezi din nou același anunț (Copy/Paste până te ia amețeala). În schimb, ai opțiunea să postezi un link extern, adică pagina din site-ul anunturi-utilaje.ro unde este anunțul tău și in 3 secunde ai terminat de postat anunțul.
4. Opțiunile de promovare pot fi gratuite, dacă alegi să le achiți cu creditele care le ai în cont. Deoarece primești credite bonus cu ocazia unor evenimente (creare cont, recomandare unui prieten) sau lunar, pe care le poți utiliza pentru a achita aceste opțiuni. Primind creditele gratuit, prin achitarea folosind aceste credite se poate spune că opțiunile de promovare sunt gratuite.
5. Pui anunțul tău pe un site profesional, strict dedicat utilajelor, ești într-o zonă mai restrânsă, pe care doar cei interesați de utilaje o accesează.
6. Poți avea o pagina "Profil Business" pentru a aduce mai multă încredere și a crește imaginea firmei tale în fața clienților.
7. Nu trebuie neapărat să îți creezi un cont prin modul clasic/învechit. Te poți autentifica folosind contul de Facebook sau contul Google. În 3 secunde ai deja cont.


Soluția cea mai bună este una mixtă:
1. Pune-ți anunțul pe www.anunturi-utilaje.ro și vei avea o expunere pe un site strict legat de utilaje și ceea ce ține de ele (accesorii, piese de schimb, service, consumabile, etc.). Ești deja profesionist(ă), nu un vânzător de ocazie.
2. După ce ai postat anunțul pe acest site (anunturi-utilaje.ro) îl poți posta pe toate grupurile de Facebook în care ești membru. Intri pe anunturi-utilaje.ro, cauți anunțul tău, (ai grijă să fii deja autentificat și pe Facebook) și apeși butonul de SHARE, și alegi unde vrei să distribui, pe contul tău, pe pagina ta, sau pe un grup.
3. În același mod poți proceda și cu LinkedIn, Twitter, WhatsApp, adică să distribui anunțul tău și pe aceste rețele, foarte rapid. Economisești timp.


Nu dorim să îți schimbăm stilul de promovare, prin acest articol ne-am propus să te ajutăm să găsești și alte metode de a-ți promova produsele ori serviciile. Să te ajutăm să afli că poți ieși din rutină, alegând un nou canal de promovare. Să afli că există și alte moduri și locuri unde îți poți posta anunțul (sau anunțurile dacă ai mai multe).

Comentarii

Nu sunt comentarii la acest articol

Adaugă comentariu

Trebuie să fii autentificat pentru a adăuga un comentariu. Intră în cont
Categorii
Advertoriale
Articole ale utilizatorilor ce doresc să își prezinte produsele/serviciile într-un mod mai elaborat. Foarte util în cazul când există un website și se dorește a se face SEO pentru el.
Utilizare site, funcționalități
Articole ce țin de utilizarea site-ului, informații utile și importante pentru utilizatori.
Comentarii recente